Październik 17, 2015, Zhuhai – Wejście na konkurencyjny, globalny rynek sprzętu drukarskiego oznaczało, że firma Pantum musiała rozwijać i dostarczać szybsze, bardziej wydajne drukarki szyfrujące – w przeciwnym razie ryzyko, że stanie się przestarzałe.
W tym celu firma Pantum właśnie wprowadziła nową serię drukarek typu all-in-one. Unikalny, dwusilnikowy napęd skanujący w zakresie M6500/6550/6600, twierdzi Pantum, pomoże drastycznie zwiększyć efektywność pracy firm. Pantum mówi, że może łatwo udowodnić, że zeskanowane dokumenty można produkować szybciej niż większość urządzeń wszystko-w-jednym.
Użytkownicy MPS, którzy drukują duże wolumeny, mogą skutecznie obniżyć koszt za stronę (CPP) dzięki nowej drukarce dupleksowej P3500DN, twierdzi Pantum. Drukarka ma miesięczny cykl pracy do 80.000 stron.
W ramach podstawowej technologii drukarek Pantum jest w stanie dostosować drukarki gwarantujące bezpieczeństwo informacji dla użytkowników wymagających wyższego poziomu poufności.
Dzięki 30-letniej historii branża drukarek stacjonarnych dojrzała, mimo że użytkownicy oczekują bardziej zrelaksowanego, prostszego i inteligentnego rozwiązania sprzętowego. Przed pojawieniem się Pantum produkcja drukarek była zmonopolizowana przez kilka gigantycznych korporacji w USA, Japonii i Korei. Jako chiński producent drukarek Pantum ma połączoną zaletę bycia częścią gigantycznej grupy firm, która rozwija drukarkę, materiały eksploatacyjne, chipy drukujące i inne technologie. Daje to firmie przewagę konkurencyjną nad konkurencją na rynku. W ciągu zaledwie kilku lat marka Pantum pojawiła się w 42-tych krajach i regionach, w tym Ameryce, Europie, Azji i Pacyfiku oraz Chinach. Pantum ma na celu przyspieszenie stabilnego rozwoju w zakresie szybkości, kosztów za stronę i bezpieczeństwa.
Większość sprzedawców sprzętu może osiągnąć zyski tylko z dalszego szczebla łańcucha wartości. Zaspokajanie potrzeb konsumentów i gwarantowanie interesów biznesowych w przypadku gdy monopole mogą rządzić, nie jest możliwe. Jednak gdy konkurencja wchodzi na rynek, może istnieć więcej możliwości dostarczania lepszych produktów przy większych oszczędnościach kosztów. Pantum uważa, że dostęp do nowych rynków zapewni również partnerom nowe możliwości, umożliwiając im wejście do głównego nurtu branży drukarskiej.
Po urodzeniu na rynku Aftermarket Pantum wierzy, że posiada model biznesowy, który pozwala graczom Aftermarket współpracować z jego ciągłym sukcesem. Na przykład Pantum chętnie zaoferuje wyłączną agencję w małych regionach lub dla niektórych pojedynczych modeli na rynkach regionalnych. Aftermarket zna i ufa markom związanym z Pantum, dlatego do współpracy z nimi zapraszamy nowych i starych klientów. "Mamy elastyczny model partnerstwa. Dostosowujemy różne modele biznesowe dla detalistów, sprzedawców internetowych i kanałów MPS. Klienci przyjmujący różne modele biznesowe będą dostosowywani do różnych grup użytkowników."
Pantum mówi, że będzie kontynuować eksplorację nowych rynków i dostarczać szybsze, bardziej wydajne i szyfrujące produkty na poziomie biznesowym, aby sprostać potrzebom rynku.
Przeddruk z RecyclingTimes Media
Link do mediów:http://www.irecyclingtimes.com/index.php?route=news/news_column/article&news_column_id=8&news_id=5775