Zhuhai, Chiny, w kwietniu 10–12,2013 Pantum International z powodzeniem zorganizowała swoje pierwsze globalne spotkanie sprzedażowe w Zhuhai. W trzydniowym spotkaniu sprzedaży uczestniczyli dyrektorzy handlowi i przedstawiciele regionów takich jak Azja-Pacyfik, UE, MEA, Ameryka Północna i Ameryka Łacińska.
W tym interaktywnym trzydniowym spotkaniu uczestniczyły również wszystkie działy funkcjonalne wraz z zespołami sprzedaży. Pierwszy dzień skupiał się w dużej mierze na działach funkcjonalnych, które obejmowały marketing, finanse, operację, zasoby ludzkie itp., a następnie aktualizację sprzedaży drugiego dnia. Dyrektorzy ds. sprzedaży z różnych regionów dzielili się szczegółowymi aktualizacjami na temat celów i osiągnięć pierwszego kwartału oraz planu kwartału wraz z kluczowymi strategiami. Wydarzenie zakończyło się sukcesem trzeciego dnia dyskusjami zespołowymi i prezentacją. Podczas trzydniowego spotkania wszyscy uczestnicy byli aktywnie zaangażowani w dyskusje grupowe, które skutkowały więźmi zespołów i efektywną komunikacją między regionami.
Dyrektor generalny Pantum International, Jackson Wang, powiedział: "Myślę, że zespół ciężko pracował i poczynił ogromne postępy w ciągu ostatniego roku. Każdy wniósł wkład i odegrał istotną rolę. Bazując na trzydniowej dyskusji informacyjnej i osiągnięciach minionego roku, jesteśmy przekonani i wierzymy, że jesteśmy na właściwej drodze w budowaniu globalnej marki PANTUM."
Ostatniego dnia zorganizowano aktywność teambuildingową oraz galową kolację dla wszystkich uczestników, aby uczcić udane zakończenie tego spotkania. Sukces pierwszego globalnego spotkania sprzedażowego pozwolił nam wyjaśnić i zrozumieć naszą strategię, która dalej przyczyniła się do rozwoju naszej globalnej sprzedaży.