We współpracy ze Spicers, Pantum zorganizowało spotkanie dealerów w Wielkiej Brytanii 25-tego października 2012, w którym uczestniczyło ponad 40-ti dealerów z całego spektrum. Dyrektor generalny Pantum, Jackson Wang, przywitał dealerów z przemówieniem otwarcia, który przedstawił ich historię, wiedzę i wizję firmy. Pan Wang wskazał również na znaczenie dealerów takich jak Spicers, aby pomóc Pantum zrozumieć lokalne rynki Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz odpowiednio zaplanować ekspansję biznesu
"Wspaniale było zobaczyć taki entuzjazm ze strony społeczności dealerów na temat nowego produktu na rynek, dostępnego wyłącznie dla naszego kanału" – powiedział Alan Ball CEO Spicers.
"Dzięki zorganizowanemu wsparciu cen i inicjatywom marketingowym dealerzy mają wyjątkową możliwość zmaksymalizowania sprzedaży i marży bez stawienia czoła zwykłej agresywnej konkurencji rynkowej, która często natychmiast obniża cenę produktu.
"Chcemy zbudować sieć partnerów w Wielkiej Brytanii i Irlandii na Pantum, którzy wykazują energię i zaangażowanie, aby pomóc nam w ustanowieniu marki i wzajemnym zwiększeniu sprzedaży technologii."
Nowe produkty Pantum będą dostępne w Spicers od początku listopada. W momencie wydania produkty będą wspierane działaniami promocyjnymi konsumentów o wartości dodanej, aby pomóc w ustanowieniu próby i zaufania do tej nowej marki.